Wizz Air καθυστερημένες και ακυρωμένες πτήσεις

Η πτήση σας με την Wizz Air ακυρώθηκε ή καθυστέρησε κατά 2 ώρες ή περισσότερο; Τότε δικαιούστε αποζημίωση έως 600 ευρώ ανά άτομο.
Μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση απευθείας από την αεροπορική εταιρεία ή απλά και δωρεάν από εξειδικευμένα πρακτορεία.
Η αποζημίωση βάσει του κανονισμού ΕΚ 261 ισχύει για όλες τις πτήσεις που εκτελεί η Wizz Air.
Εξαίρεση αποτελεί η ειδικά δημιουργημένη μονάδα Wizz Air Abu Dhabi που εδρεύει επίσημα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Οι πτήσεις αυτής της αεροπορικής εταιρείας (κωδικός εισιτηρίου "5W") υπόκεινται σε αποζημίωση μόνο όταν αναχωρούν από αεροδρόμιο εντός της ΕΕ.
Καθυστέρηση πτήσης με την Wizz Air
Εάν αντιμετωπίσετε καθυστέρηση 2 ωρών ή περισσότερο στο αεροδρόμιο αναχώρησης, η Wizz Air οφείλει να σας παράσχει δωρεάν αναψυκτικό ανάλογο με τη διάρκεια της καθυστέρησης.
Εάν η διάρκεια της καθυστέρησης στο αεροδρόμιο άφιξης είναι 3 ώρες ή περισσότερο, δικαιούστε επίσης οικονομική αποζημίωση από 250 έως 600 ευρώ, ανάλογα με την απόσταση μεταξύ των δύο αεροδρομίων.
Δικαιούστε οικονομική αποζημίωση μόνο εάν η Wizz Air ευθύνεται για την καθυστέρηση. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα Αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων.
Απόσταση | Καθυστέρηση | Αποζημίωση |
---|---|---|
έως 1.500 χλμ. | 3h+ | 250 ευρώ |
1 500 έως 3 500 χλμ. | 3h+ | 400 ευρώ |
πάνω από 3 500 χλμ. | 3h+ | 300 ευρώ |
πάνω από 3 500 χλμ. | 4h+ | 600 ευρώ |
Ακυρωμένη πτήση με την Wizz Air
Εάν η πτήση σας ακυρωθεί από την Wizz Air περισσότερες από 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση, δικαιούστε δωρεάν αλλαγή ημερομηνίας ή επιστροφή της αρχικής τιμής του εισιτηρίου.
Ωστόσο, εάν η πτήση σας ακυρωθεί λιγότερο από 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση, δικαιούστε επίσης αυτόματα οικονομική αποζημίωση έως 600 eur.
Και πάλι, η αποζημίωση οφείλεται μόνο εάν η αεροπορική εταιρεία ακυρώσει την πτήση και όχι λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά στο άρθρο Αποζημίωση για ακύρωση πτήσης.
Πού μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για αποζημίωση
Η Wizz Air διαθέτει ειδική φόρμα επικοινωνίας για αποζημίωση στη διεύθυνση wizzair.com/refunds-and-compensations.
Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες συχνά προσπαθούν να αποφύγουν την αποζημίωση και να τραβήξουν την όλη διεκδίκηση αγνοώντας και λέγοντας ψέματα, οπότε επικοινωνήστε απευθείας με το πρακτορείο.
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
2 σχόλια
Ακόμη και αν η Wizzair σας δώσει αποζημίωση χωρίς δικαιολογίες, αυτό δεν σημαίνει ότι θα τη δείτε σύντομα στο λογαριασμό σας. Το αγαπημένο τους τέχνασμα (γενικά) είναι να περιμένουν μέχρι το τέλος της δικής τους περιόδου των 30 ημερών (μερικές φορές δεν επικοινωνούν μαζί σας ούτε την τελευταία ημέρα) πριν προσποιηθούν ότι σας στέλνουν κάτι. Και ακόμη και αν ζητήσουν γρήγορα τα στοιχεία του λογαριασμού σας και σας υποσχεθούν ότι θα είναι στο λογαριασμό σας μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες, μπορείτε να περιμένετε ίσως και 20 και τίποτα δεν συμβαίνει μέχρι να τους το υπενθυμίσετε. Τότε θα σου πουν ότι μόλις καταχώρησαν την πληρωμή και ότι θα χρειαστούν 10-20 εργάσιμες ημέρες, οπότε αθροίζεται ωραία τότε.
https://www.apf.gv.at/en/agency-...ights.html Αν πετάτε από ή προς Αυστρία και η Wizzair δεν θέλει να γνωρίζει τις υποχρεώσεις της, επικοινωνήστε . Αργά ή γρήγορα θα πάρετε αποζημίωση από αυτούς και δεν χρειάζεται να πληρώσετε κανένα ποσοστό σε ιδιωτικό πρακτορείο.

Χαίρομαι πολύ που δεν χρειάστηκε να περιμένω τη Wizzair ή να το υπενθυμίσω στον εαυτό μου, αν και το είχα ήδη φανταστεί.
Πέρυσι, μετά από αίτημα, αποζημιώθηκα μέσα σε δύο ή τρεις εβδομάδες (για μια καθυστέρηση λόγω τεχνικού προβλήματος στο τότε νέο δρομολόγιο BUD-IST).
Υποθέτω ότι η Βαράντι ήταν ευγνώμων για τις νέες χρονοθυρίδες προς την Κωνσταντινούπολη, όπου η Wizzair άρχισε να πετάει από την BUD μαζί με τις παραδοσιακές Turkish Airlines (προς IST) ή Pegasus Airlines (προς SAW).
Το αντιμετωπίζω αυτό εδώ και σχεδόν ένα μήνα. Λίγες ημέρες μετά τη συμπλήρωση της φόρμας, μου υποσχέθηκαν τα χρήματα εντός 10 ημερών και μου ζήτησαν τα στοιχεία μου, τα οποία έστειλα αμέσως. Σχεδόν ένα μήνα μετά την αποστολή τους, δεν κούνησαν ούτε το δαχτυλάκι τους, οπότε τους το υπενθύμισα, οπότε πήρα ένα μήνυμα που έλεγε ότι είχαν καταχωρήσει την πληρωμή και θα έπρεπε να τα έχω στο λογαριασμό μου σε 10-20 ημέρες, γεγονός που μου κάνει σαφές ότι το κάνουν επίτηδες για να καθυστερήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο την πληρωμή. Έχουν χρησιμοποιήσει αυτή την τακτική καθυστέρησης σε εμένα και στο παρελθόν, όταν προσπαθούσαν να με πείσουν ότι δεν δικαιούμαι τίποτα. Πρώτα το άφησαν να φουντώσει για 30 ημέρες και μετά προσπάθησαν να το ξεπεράσουν με λόγια. Στην πραγματικότητα, υπήρξε πρόοδος. 😂
Περιμένω ακριβώς ένα μήνα και 4 ημέρες για την επιστροφή χρημάτων και ακόμα τίποτα. Το bot στη συνομιλία λέει ότι είναι σε εξέλιξη, τι ακριβώς πρέπει να κάνω τώρα; Ευχαριστώ για τη συμβουλή.
Υποβάλετε καταγγελία μέσω της φόρμας στον ιστότοπό τους.
Σας ευχαριστώ πολύ!