Η easyJet είναι ένας σημαντικός ευρωπαϊκός αερομεταφορέας χαμηλού κόστους. Οι δραστηριότητές της επικεντρώνονται κυρίως στο δυτικό μισό της Ευρώπης.
Η EasyJet διαθέτει στόλο αποκλειστικά αεροσκαφών Airbus A319 και A320 με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα.
Για νομικούς και κανονιστικούς λόγους, η easyJet λειτουργεί διάφορες ξεχωριστές εταιρείες, οι οποίες έχουν διαφορετικούς κωδικούς IATA/ICAO που εμφανίζονται μπροστά από τον αριθμό πτήσης ή στους πίνακες αεροδρομίων:
- easyJet UK (U2/EZY)
- easyJet Europe (EC/EJU)
- easyJet Ελβετία (DS/EZS)
Αποκτήστε περισσότερες συμβουλές για πτήσεις με easyJet
Είτε πετάτε με την easyJet για πρώτη φορά είτε επανειλημμένα, δείτε τις χρήσιμες συμβουλές και συστάσεις μας:
Παρακαλώ συμβουλέψτε τους πιο έμπειρους: δεν μπορούμε να αγοράσουμε εισιτήρια της Easyjet - πάντα αναφέρει σφάλμα στο checkout. Δοκιμάσαμε κάρτες Visa και Master, διαφορετικά προγράμματα περιήγησης και υπολογιστές, η συνομιλία συνέστησε μια εφαρμογή, οπότε δοκιμάσαμε και αυτή και το ίδιο σφάλμα εμφανίζεται συνεχώς. Έχει κανείς κάποια ιδέα για το ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα; Πρέπει να πετάξουμε τη Δευτέρα... Θα αγοράζατε εισιτήριο από μεσίτη σε παρόμοια κατάσταση;
Γεια σας, μου συμβαίνει το ίδιο πράγμα, λύσατε αυτό το πρόβλημα με κάποιο τρόπο; Σας ευχαριστώ.
Είχα το ίδιο πρόβλημα. Κατέληξα να αγοράσω εισιτήρια από τη Ryanair. Διαφορετικά, ελέγξτε το θέμα Πτήσεις - easyJet.
Ευχαριστώ, έριξα μια ματιά και κατέληξα να αγοράσω τα εισιτήρια μερικές εκατοντάδες παραπάνω μέσω Booking... αρκετά απελπισμένος...
Το ίδιο πρόβλημα. Δεν μπορώ να αγοράσω μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής. Δοκίμασα διαφορετικές κάρτες και διαφορετικά νομίσματα. Επικοινώνησα μαζί τους μέσω της υποστήριξης. Κατάφερα να περάσω από το ρομπότ στο άτομο στη γραμμή. Συζήτηση του προβλήματος στα αγγλικά με εκτύπωση screns υποστήριξης από την ιστοσελίδα. Τέλος, προσφορά για έκδοση εισιτηρίου μέσω της υποστήριξης. Αλλά- αρχική τιμή για 2 εισιτήρια 72€,προσφορά με έκπτωση 120€,τους έστειλε στην κόλαση-προσάρμοσε την τιμή στα 80€.θύμωσα και τα αγόρασα από αλλού τα οποία τους έδειξα στην οθόνη εκτύπωσης και τους ζήτησα να εξηγήσουν το πρόβλημα γραπτώς. Αναρωτιέμαι αν θα μου απαντήσουν.
Δεν ξέρω αν το έχουν διορθώσει (δεν έχω δοκιμάσει να πληρώσω τις προηγούμενες εβδομάδες), αλλά τώρα έχω πληρώσει με την κάρτα Wise (στην ιστοσελίδα) χωρίς κανένα πρόβλημα.