Η πτήση σας με την Austrian Airlines ακυρώθηκε ή καθυστέρησε κατά 2 ώρες ή περισσότερο; Τότε δικαιούστε αποζημίωση έως 600 ευρώ ανά άτομο.
Μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση απευθείας από την αεροπορική εταιρεία ή απλά και δωρεάν από εξειδικευμένα γραφεία.
Η αποζημίωση βάσει του κανονισμού ΕΚ 261 ισχύει για όλες τις πτήσεις που εκτελούνται από την Austrian Airlines.
Καθυστέρηση πτήσης με την Austrian Airlines
Σε περίπτωση καθυστέρησης 2 ωρών ή περισσότερο στην πύλη αναχώρησης, η Austrian Airlines οφείλει να σας παρέχει δωρεάν αναψυκτικά ανάλογα με τη διάρκεια της καθυστέρησης.
Εάν η διάρκεια της καθυστέρησης στο αεροδρόμιο άφιξης είναι 3 ώρες ή περισσότερο, δικαιούστε επίσης οικονομική αποζημίωση από 250 ευρώ έως 600 ευρώ ανάλογα με την απόσταση μεταξύ των δύο αεροδρομίων.
Δικαιούστε οικονομική αποζημίωση μόνο εάν η Austrian Airlines είναι υπαίτια για την καθυστέρηση. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά στο άρθρο Αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων.
Απόσταση | Καθυστέρηση | Αποζημίωση |
---|---|---|
έως 1 500 χλμ. | 3h+ | 250 eur - κάντε αίτηση online |
1 500 έως 3 500 χλμ. | 3h+ | 400 eur - ηλεκτρονική αίτηση |
πάνω από 3 500 χλμ. | 3h+ | 300 eur - ηλεκτρονική αίτηση |
πάνω από 3 500 km | 4h+ | 600 eur - ηλεκτρονική αίτηση |
Ακυρωμένη πτήση με την Austrian Airlines
Εάν η Austrian Airlines ακυρώσει την πτήση σας περισσότερο από 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση, δικαιούστε δωρεάν αλλαγή ημερομηνίας ή επιστροφή της αρχικής τιμής του εισιτηρίου.
Ωστόσο, εάν η πτήση σας ακυρωθεί λιγότερο από 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση, δικαιούστε επίσης αυτόματα οικονομική αποζημίωση έως 600 eur.
Και πάλι, η αποζημίωση οφείλεται μόνο εάν η αεροπορική εταιρεία ακυρώσει την πτήση και όχι λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων.
Πού μπορείτε να υποβάλετε αίτηση αποζημίωσης
Η Austrian Airlines διαθέτει ειδική σελίδα επικοινωνίας για την υποβολή αιτήσεων επιστροφής χρημάτων και αποζημίωσης στη διεύθυνση austrian.com/at/en/contact-form-refund.
Η εταιρεία είναι γνωστή για τη δίκαιη προσέγγισή της προς τους πελάτες και τις απροβλημάτιστες πληρωμές αποζημιώσεων. Εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι δικαιούστε αποζημίωση και η αεροπορική εταιρεία έχει απορρίψει την αίτησή σας, επικοινωνήστε με ένα εξειδικευμένο γραφείο ανάκτησης.