Η AirAsia είναι γνωστή σχεδόν σε κάθε ταξιδιώτη που έχει ταξιδέψει ποτέ στη Νοτιοανατολική Ασία. Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Μαλαισίας και ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας χαμηλού κόστους σε όλη την Ασία από άποψη επιβατών και στόλου.
Η εταιρεία εκτελεί τις πτήσεις της με αεροσκάφη Airbus A320 και A321. Στα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, χρησιμοποιεί αεροσκάφη Airbus A330 και το τελευταίο αεροσκάφος A350 που πρόκειται να παραδοθεί σύντομα. Όλα τα αεροσκάφη έχουν κόκκινο και λευκό χρώμα.
Η AirAsia λειτουργεί επίσης ταυτόχρονα αρκετές θυγατρικές εταιρείες με δραστηριότητες σε άλλες ασιατικές αγορές:
- AirAsia X (D7/XAX).
- Indonesia AirAsia (QZ/AWQ)
- Φιλιππίνες AirAsia (Z2/EZD)
- Ταϊλανδική AirAsia (FD/AIQ)
- Thai AirAsia X (XJ/TAX)
- AirAsia Καμπότζη (KT/KTC)
Ο κωδικός IATA/ICAO της εταιρείας δίνεται σε παρένθεση και η κατάληξη "X" υποδηλώνει αεροπορική εταιρεία μεγάλων αποστάσεων. Όλες οι εταιρείες αναφέρονται εξωτερικά ως AirAsia και για τα δρομολόγιά τους ισχύουν ατομικοί όροι και προϋποθέσεις.
Ως εκ τούτου, δεν περιγράφουμε λεπτομερώς τα επιμέρους υποκαταστήματα της AirAsia.
Αποκτήστε περισσότερες συμβουλές για πτήσεις με AirAsia
Είτε πετάτε με την AirAsia για πρώτη φορά είτε επανειλημμένα, δείτε τις χρήσιμες συμβουλές και συστάσεις μας:
Γεια σας, προσπαθώ να αγοράσω εισιτήρια μέσω της air asia εδώ και 3 ημέρες, αλλά κάθε φορά μετά την εισαγωγή της κάρτας μου και την επεξεργασία της πληρωμής μου εμφανίζει ένα μήνυμα που λέει ότι λυπάται, οι διακομιστές τους είναι εκτός λειτουργίας και να προσπαθήσω να αγοράσω τα εισιτήρια ξανά. Ο ιστότοπος όμως λειτουργεί γι' αυτούς. Έχω δοκιμάσει τα πάντα - διαφορετικά προγράμματα περιήγησης, wifi, καλωδιακό internet, αγορά μέσω του δικτύου, χρήση της εφαρμογής για κινητά, πληρωμή με Visa ή Mastercard και πάλι το ίδιο μήνυμα. Στο παρελθόν όλα ήταν εντάξει. Έχω χρήματα στο λογαριασμό μου και έχω ενεργοποιήσει τις πληρωμές μέσω του δικτύου. Διάβασα κάτι σχετικά με αυτό στο ξένο dikuz και πολλοί άνθρωποι το έχουν αντιμετωπίσει, αλλά πουθενά δεν διάβασα πώς να το λύσω. Το chatbot δεν βοηθάει και το να γράψω στην υποστήριξη είναι μη ρεαλιστικό. Έχει κανείς κάποια εμπειρία με αυτό το θέμα; Σας ευχαριστώ, Βερόνικα