Air China με λίγα λόγια

Η Air China είναι ο επίσημος εθνικός αερομεταφορέας της Κίνας και μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της.
Έχει την κύρια βάση της στο αεροδρόμιο PEK του Πεκίνου και εξίσου σημαντικούς κόμβους στη Σαγκάη PVG και στην Τσενγκντού CTU.
Η Air China είναι μία από τις δύο μόνο αεροπορικές εταιρείες που επιτρέπεται να πετάξουν και πετάνε στη Βόρεια Κορέα.
Οι ταξιδιώτες συχνά συγχέουν την αεροπορική εταιρεία με την China Airlines της Ταϊβάν.

Αποκτήστε περισσότερες συμβουλές για πτήσεις με Air China
Είτε πετάτε με την Air China για πρώτη φορά είτε επανειλημμένα, δείτε τις χρήσιμες συμβουλές και συστάσεις μας:
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
3 σχόλια
Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν, και αν ναι υπό ποιες προϋποθέσεις, είναι δυνατόν να αλλάξει το όνομα στο εισιτήριο, ένας φίλος δεν μπορεί να πετάξει. www.mytrip.com Το εισιτήριο είναι οικονομικό και αγοράστηκε μέσω OTA
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων :-)

Αποκλείεται. Δεν μπορείτε να αλλάξετε το όνομα στο εισιτήριο, μόνο για τα ομαδικά εισιτήρια.
Βρείτε έναν φίλο με το ίδιο όνομα.

Γεια σας, χρειάζομαι μια συμβουλή. Πετάμε με αυτή την εταιρεία μέσω Πεκίνου, εισιτήρια αγορασμένα μέσω μεσάζοντα, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να εισάγω τα στοιχεία στην εφαρμογή ή στην ιστοσελίδα για να δω τις πτήσεις μου. Κάπου άκουσα ότι το check in θα γίνεται στο αεροδρόμιο. Πώς μπορώ όμως να κάνω κράτηση σε ξενοδοχείο για μεγαλύτερη ενδιάμεση στάση, αν δεν μπορώ απλά να κάνω κλικ μέσω της εφαρμογής; Είναι δυνατόν να το κανονίσω επί τόπου στο Πεκίνο; Σας ευχαριστώ.

Δεν ξέρω τι σου συμβαίνει. Το είχα επίσης μέσω OTA και έτρεχε κανονικά στην εφαρμογή, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής θέσης, του olci κ.λπ. Δοκίμασε το ξενοδοχείο εκ των προτέρων μέσω μιας ευρωπαϊκής αντιπροσωπείας. Δεν νομίζω ότι θα μπορέσεις να κανονίσεις κάτι στο Πεκίνο, ή ίσως με μεγάλη προσπάθεια...
Λοιπόν, ένας μεσάζων θα μπορούσε να μεσολαβήσει και γι' αυτό.
Γεια σας, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι λειτουργεί στην εφαρμογή για κινητά, ακόμη και αν έχετε εισιτήριο OTA, αλλά όχι στο διαδίκτυο, αλλά μια χαρά στην εφαρμογή. Και ναι, μπορεί να το κάνει και ο λιανοπωλητής, απλά πρέπει να το θέλει. Προσπάθησα επίσης να επικοινωνήσω με διάφορα γραφεία της Air China στην Ευρώπη το φθινόπωρο και δεν ήθελαν να ασχοληθούν με τίποτα αν το εισιτήριο ήταν μέσω OTA, αλλά ίσως είσαι αρκετά τυχερός να βρεις κάποιον πιο εξυπηρετικό, σε αντίθεση με εμένα.
Πραγματικά μάλλον δεν μπορείς να κανονίσεις τίποτα επί τόπου, η εφαρμογή είναι σίγουρη.

Cali: σε τι δεν είμαι καλός. Δεν μπορώ να προσθέσω την πτήση μου στην εφαρμογή, απλά δεν βρίσκει το εισιτήριό μου. Όταν κάνω κλικ στο Transit hotel, πετάει ένα σφάλμα που λέει ότι θέλει να ενημερώσει την εφαρμογή, αλλά το apple store δεν μου προσφέρει καμία ενημέρωση. Στο διαδίκτυο, είμαι εγγεγραμμένος και συνδεδεμένος, αλλά και πάλι δεν βρίσκει την πτήση μου. Είναι υπέροχο που λειτούργησε για εσάς, αλλά από όσα έχω διαβάσει σε συζητήσεις, δεν λειτουργεί για τον κόσμο.

Έχω ήδη απεγκαταστήσει την εφαρμογή, αλλά απ' ό,τι θυμάμαι, τα βασικά είναι η εγγραφή με αριθμό τηλεφώνου, η εγγραφή στα Phoenix Miles και η εισαγωγή του αριθμού etix, όχι του PNR. Αυτό είναι το πρόβλημα που οι περισσότεροι δεν μπορούν να το κάνουν, εξ ου και η ανάγκη για μια ακριβή διαδικασία εκεί. Αν δεν το κάνει, γράψε σε έναν αντιπρόσωπο της CA και θα σου κάνουν τις θέσεις και το ξενοδοχείο διέλευσης, είχα μια πολύ καλή εμπειρία MUC και FRA. Αλλά σε αυτό το Πεκίνο αν πέσεις πάνω στον μέσο υπάλληλο δεν θα καταφέρεις τίποτα, οπότε δεν θα βασιζόμουν σε αυτό.
Γεια. Γεια,
Πριν από 7 μήνες αγόρασα εισιτήρια από τη Βουδαπέστη για το Τόκιο. Αναχώρηση σε 2 μήνες. Αγόρασα απευθείας από την Air China. Στην εφαρμογή τους δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στα εισιτήρια με τη μία, μου ζητάει επαλήθευση πραγματικού ονόματος, μου έχουν στείλει τη φωτογραφία διαβατηρίου μου εκεί για 3 εβδομάδες και ακόμα καμία αλλαγή. Όταν κοίταξα το εισιτήριο στην ιστοσελίδα, λέει ότι υπήρξε αλλαγή, αλλά ότι περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στην εφαρμογή, αλλά δεν έχω πρόσβαση σε αυτή εδώ και 3 εβδομάδες. Τους στέλνω email εδώ και 2 εβδομάδες και τίποτα. Δεδομένου ότι πρέπει να αρχίσω να πληρώνω για διαμονή και πρέπει επίσης να κλείσω ένα σιδηροδρομικό πάσο το οποίο διάβασα ότι πρέπει να αγοραστεί τουλάχιστον ένα μήνα πριν, τους έστειλα και email ότι αφού δεν επικοινωνούν και δεν έχω πρόσβαση στο εισιτήριο ότι επιθυμώ να ακυρώσω το εισιτήριο και να πάρω επιστροφή χρημάτων χωρίς χρέωση. Φυσικά συνεχίζουν να μην ανταποκρίνονται. Υπάρχει κάποια άλλη δυνατότητα να επικοινωνήσω μαζί τους για να μου επιστραφούν τα χρήματα; Έχω κουραστεί με αυτό, αλλά είναι σχεδόν 15 χιλ. που δεν θα ήθελα να χάσω...
Σας ευχαριστώ.
Επικοινώνησα μαζί τους πέρυσι. Καλέστε τον αριθμό τους στην Αυστρία ή τη Γερμανία. Κάλεσα στην Κίνα. Απάντησαν στο τηλέφωνο.